18.03

18 березня. Навчання грамоти
Вивчення малої літери "ф". Наші гості: фламінго.Фазан


Доброго ранку моїм дітям чудовим!
Щиро бажаю міцного здоров’я!
В праці навчальній уваги, натхнення,
Нове і цікаве відкривати щоденно!
-Які секрети букви «ща» ви розкрили? ( одна буква завжди позначає 2 звуки)

1. Каліграфічна хвилинка

Книжковий хробачок  з’їв букву. Потрібно її відновити, прочитати слова і записати в рядку

 2. Вивчення букви"еф"
«І» узяло руки в боки
Та пустилось на всі скоки
Так, аж крапка загубилась –
Буква «Ф» з’явилась.
Звук [ф] позначається буквою “еф”.  Складається “еф” з двох півовалів і прямої палички між ними.

2. Розвиток читацьких навичок. Робота з букварем с.60.

Слово фартух - наголос на другому складі(звук у)


Картинки по запросу "буква ф нуш"
3. Виконання звукового аналізу слів : фазан, фламінго, флейта
   Гра « Спіймай букву «Ф».

Фазан на ферму прилетів.

Фламінго там його зустрів.
На фермі фея ще жила, -
Фазану флейту подала.


4. Пізнаємо світ разом





- Пригадай, де ми бачили фазанів? ( Ранчо"Софія"



РУХАНКА


5. РОбота в прописах і шаблонах.
Прописування МАЛЕНЬКОЇ "ф"


-ДЯКУЮ тобі за старанність!!!!

МАТЕМАТИКА
Вчимося утворювати двоцифрові числа

1.     Математичний диктант. Запиши числа правильно, через клітинку.
-         Яке число при лічбі йде за числом: 39; 70; 99?
-         Яке число при лічбі передує числу: 20; 45; 61?
-         Яке число знаходиться між числами: 34 і 36?

— Назвіть найбільше двоцифрове число. (99)
— Найменше? (10)
— Які числа називаються одноцифровими? (Числа, для запису яких використовується тільки один знак — цифра.)
— Які числа називаються двоцифровими? (Числа, для запису яких використовується два знаки, тобто цифри.)
-Чому дорівнює дециметр?
2. Казка про числа

— Одного разу цифри посперечалися з нулем і стали його дражнити: «Ти хоча теж цифра, але нічогісінько не значиш! От учень візьме цифру 2 і поставить 2 кубики, а візьме тебе — і нічого не поставить».
«Правда, правда, ні-чо-го», — сказала п’ятірка.
«Ні-чо-гі-сінь-ки, ні-чо-гі-сінь-ки», — забурмотіли цифри.
«Дурні, ви нічого не розумієте, — сказав нуль. — Ось, ти, одиниця. Я стану із тобою поруч праворуч. Чим ти тепер стала? Відповідай!» — нуль став праворуч поруч з одиницею, і вона стала ... десяткою.
«А от я встану поруч із тобою праворуч, п’ятірко, що ти будеш означати? Відповідай!» — нуль став праворуч із п’ятіркою, і стала вона... п’ятьма десятками, п’ятдесятьма.
Нуль ставав праворуч від кожної цифри і вимагав відповісти, чим вона стала.
«Я збільшую кожну з вас, а ви мене некчемою називали. Невдячні! Подумайте гарненько, і ви зрозумієте, що я для вас значу. Коли вас немає, я вас завжди заміняю... Чи можете ви записати відповідь у таких прикладах: 5 - 5 = ...? 47 - 47 = ...? Спробуйте! Нікого з вас тут не можна поставити. А чи знаєте, що при множенні на нуль я будь-яке число на нуль перетворюю! Хто з вас цим може похвалитися? А при діленні для мене спеціальне правило придумали: ділити на нуль не можна!»
Замислилися цифри і припинили дражнити нуль.
Але цифрам усе-таки хотілося посперечатися, і вони затіяли суперечку між собою. «Я більше за всіх, — заявила дев’ятка, — я не яка-небудь одиниця». Одиниця засміялася, підскочила до дев’ятки ліворуч і закричала: «Хто тепер більше, ти чи я? Відповідай!» Вийшло... 19.
«Я— десяток, а ти — тільки дев’ять: десять більше дев’яти. Мовчиш?» Підбігла сімка, стрибнула на одиницю і сама стала ліворуч. Вийшло... 79. «Я — сім десятків, сімдесят, розумієш?» Так усі цифри ставали поруч з дев’яткою й усі виявлялися більше дев’ятки. Здивувалася дев’ятка, похнюпилася ...
— Чи правильно сперечаються цифри? Який висновок можна зробити? (Дев’ятка — найбільша з цифр, коли цифри живуть окремо. Коли ж вони стають поруч друг із другом, усе навпаки. Головніше — місце цифр у числі. На першому місці праворуч пишуться одиниці, на другому справа наліво — десятки.)


-ПРОДОВЖ рядки. БУДЬ уважним!
Картинки по запросу "двоцифрові числа 1 клас"
РУХАНКА




2. Робота в зошиті с.8-9
-5 завдання проговорюємо вголос!    10+2=

_До одного десятка додати 2 одинички- отримаємо 1 десяток і 2 одинички. Це число 12.

Завдання 7 записати в зошит

-ТИ справжній геній!!! СУПЕР!!!!😆

Я досліджую світ
Які матеріали людина використовує у житті?с.12-13

-Людина використовує різноманітні матеріали у для свого комфортного існування - природні та штучні.Природні матеріали - матеріали, створені природою: дерево ,глина, нафта ,каміння,  вовна, пісок
 Загадки: 
Що повітря очищає, вдень від спеки захищає ще й від вітру в час негоди, є частинкою природи. (Дерево)
 Якщо зустрінеш на дорозі, То зав’язнуть сильно ноги. А зробити миску або вазу — Вона знадобиться відразу. (Глина) 
Він жовтенький і сипучий, У дворі лежить у кучі. Якщо хочеш — можеш брати І фортецю будувати, Тільки воду мусиш мати. (Пісок)
-Штучні матеріали людина створює самостійно. Це штучна шкіра, пластмаса, поролон, гума, цемент, скло, фарфор тощо.


-Назви предмети у своєму будинку, виготовлені зі штучних матеріалів.Які предмети виготовлено з природних матеріалів?
Із чого людина будує житло?

Що на малюнках є природними тілами? А що —рукотворними (штучними)?image100

-Виконай завдання в зошиті.с.12-13
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДНИКІВ
Відео , фото отримає додаткові бонуси
Дослідіть властивості штучних матеріалів.
Вам знадобляться: пластмасова іграшка, гумка, поролонова мочалка, посудина з водою, піпетка.
Дослід 1. Розгляньте гумку, пластмасову іграшку й поролон. Спробуйте їх зігнути. Які із цих матеріалів пористі? Який матеріал пухкий?
А який — щільний? Які матеріали гнучкі?
Висновок. Поролон — пористий і пухкий матеріал. Пластмаса і гумка — щільні та гнучкі матеріали.
Дослід 2. Капніть воду на кожен матеріал: на пластмасу, поролон і гуму. Який із цих матеріалів швидко увібрав воду? Чому? Який матеріал не увібрав у себе води? Наведіть приклади, як властивості цих матеріалів використовують люди в побуті. Які речі виготовляють із цих матеріалів?
Висновок. Поролон швидко вбирає воду, а пластмаса і гума — ні.
Дослід 3. Налийте воду в миску. Занурте в неї гумку, поролонову мочалку і пластмасову іграшку. Що ви помітили?
Висновок. Пластмасова іграшка та поролон не тонуть, оскільки вони легкі.
Гума — важка, тому опустилася на дно.

-Люди використовують природні та штучні матеріали для виготовлення предметів побуту тощо. Усі вони мають різні властивості. Для збереження природних об’єктів варто ощадливо використовувати природні багатства країни. І не засмічувати природу. Пам'ятай про це!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.